Din activităţile noastre

           ” Fiecare copil pe care îl instruim este un om pe care-l câştigãm.”

V. Hugo

                   Programul instructiv-educativ proiectat în grădiniţa noastră valorizează în cel mai înalt grad nevoia de joc şi de dezvoltare liber-activă a copilului. Oferta educaţională a Grădiniţei cu P.P. PRICHINDEL, se bazează pe Curriculum 2008, respectând întocmai particularităţile de vârstă ale fiecărui copil. Activităţile din curriculumul naţional sunt desfăşurate integral şi interdisciplinar dând unitate şi continuitate obiectivelor programei. Activităţile ce se desfăşoară în grădiniţa noastră sunt:

  • Activităţi pe domenii experenţiale:

-         Domeniul ştiinţă – Cunoaşterea mediului; Activităţi matematice;

-         Domeniul Limbă şi comunicare – Educarea limbajului;

-         Domeniul Om şi societate – Educaţia pentru om şi societate; Activităţi practice;

-         Domeniul Estetic şi creativ – Muzica; Desenul, pictura şi modelajul;

-         Domeniul Psihomotric – Ed.fizică.

  •   Activităţi opţionale:

-         „Vreau să vorbesc limba engleză” - Limba engleză;

-         „Artă  şi culoare” – pictură;

-         „Isteţ sunt şi eu!” - matematică distractivă;

-         „În paşi de dans” – dans modern;

-         „Mândru-i jocul românesc” – dans popular.

-    „Şah-mat” şah.

  •   Activităţi extracurriculare: vizite, excursii, plimbări, spectacole,teatru, participări la concursuri locale, judeţene, naţionale, şi internaţionale: Pitic deştept, Smarty, Europreşcolarul, Spring Day.

    Modelul educaţional promovat de grădiniţa noastră oferă preşcolarilor:

-         Condiţii optime pentru o dezvoltare armonioasă a personalităţii;

-         Mediu de lucru plăcut, cu accent pe relaţia de prietenie şi încredere reciprocă între educator-copil;

-         Posibilitate de exprimare liberă, stimularea în forţele proprii;

-         Dezvoltarea individuală, cu accent pe cultivarea şi valorificarea aptitudinilor intelectuale ale fiecărui copil;

-         Comunicarea permanentă între personal şi părinţi în scopul identificării timpurii şi rezolvării eventualelor probleme ale copiilor.

” – HAI  CU  NOI  LA  JOACÃ !”

“- AŢI  AUZIT  DE  GRÃDINA  FERMECATÃ ?”

” -NU !? POFTIŢI DE VIZITAŢI!”

   

” – GREU  E  Sà FII GOSPODINà !”

 “- DAR  CU  PUŢIN  AJUTOR  MERGE !”

” – ROMÂNIA  TE  IUBIM !”

” – HAI  CU  NOI  ÎN  LUMEA  CULORILOR !”

“- Và PLAC  FURSECURILE ?”

“- POFTIŢI  DE  LE  GUSTAŢI !”

“- NE   PREGÃTIM  PENTRU  ŞCOALÃ !”

“- ŞI  ACUM  Sà NE  MAI  ŞI  DISTRÃM”

 “- VÃ PLAC  FRUCTELE  ŞI  LEGUMELE  NOASTRE  VESELE ?”

“- CREZI  Cà POŢI  SÃ-MI  DAI  ŞAH  MAT ?”

“- POFTIŢI  DE  VIZITAŢI  ŞI  CÂTEVA  EXPOZIŢII  DIN  GRÃDINIŢÃ!”

 

Lasă un răspuns

Completeaza detaliile de mai jos sau apasa click pe una din imagini pentru a te loga:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Schimbă )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Schimbă )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Schimbă )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Schimbă )

Connecting to %s